/

 

 

Schade melden

Schade opgelopen? Volg deze stappen, zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Stap 1: Het schadeformulier invullen

Wij verzoeken u om het formulier, waar van toepassing, volledig in te vullen.  

Heeft u schade aan uw auto? 

Om het formulier digitaal in te vullen klik hier (sla het bestand eerst op voordat u deze invult). 

Om het formulier te printen klik hier

Overige schade?

Om het formulier digitaal in te vullen klik hier (sla het bestand eerst op voordat u deze invult).

Om het formulier te printen klik hier.

Stap 2: Opsturen van het schadeformulier

Als u uw formulier digitaal heeft ingevuld, kunt u dit mailen naar schadebehandeling@xenter.nl.

Heeft u het formulier geprint en wilt u dit per post opsturen? Verzend het Schadeformulier (en eventuele andere bijlagen) naar het volgende adres: Postbus 2217, 5500 BE Veldhoven.

Stap 3: Terugkoppeling

Xenter verwerkt uw schade en neemt contact met u op voor verdere afhandeling. Weet u niet zeker of wij de juiste gegevens hebben om u te benaderen? Geef hier uw (nieuwe) gegevens door.

Xenter?

Wij werken samen met Xenter. Om u optimaal van dienst te kunnen zijn in het adviseren en bemiddelen, hebben wij er voor gekozen om onze (polis)administratie, schadebehandeling en inkoop uit te besteden aan Xenter. Xenter is een backoffice en serviceprovider die als binnendienst op afstand fungeert voor hypotheek- en verzekeringsadviseurs. Deze naam kunt u dus tegenkomen op polisbladen en correspondentie. Hiervoor betaalt u geen extra kosten. 

Vragen?

Heeft u vragen over uw verzekering? Wij helpen u graag. Bel 040-295 4900 of mail naar info@ratium.nl.
Heeft u vragen over uw schade? Bel dan 0900-89 36 837 of mail naar schadebehandeling@xenter.nl.